Sponsring och dekaler

Allt som rör SPVM i allmänhet
Användarvisningsbild
Björn Davidsson

Sponsring och dekaler

Inläggav Björn Davidsson » ons apr 30, 2014 8:03 am

Jag måste först säga att jag tycker att det är kanon att vi fått in några personer och företag som sponsrar oss i serien. Kul!
En undran är hurvida dessa sponsorer vill ha dekaler placerade på bilarna, som vi pratade om på årsmötet men framför allt var.
Har själv skrapat ihop egna sponsorer som vill ha sina dekaler på ett visst ställe på bilen, hur ligger önskemålen från seriesponsorerna?
Finner det olustigt att ta detta på rejserbanan kanske bara timmar innan race.
Björn Davidsson

Torkel K

Re: Sponsring och dekaler

Inläggav Torkel K » ons apr 30, 2014 5:58 pm

Hej Björn,

Med de olika sponsorerna har vi kommit överens en storlek på dekalerna, samt att de ska sitta väl synliga. Klass-sponsorerna kan välja att ha en streamer i vindrutan på samtliga bilar i klassen och för oss i Modsport har klass-sponsorn Jarls Bilservice valt detta. För bilar utan vindruta (supersjuor och andra lådbilar) kommer andra dekaler finnas tillgängliga.

Användarvisningsbild
Björn Davidsson

Inläggav Björn Davidsson » fre maj 02, 2014 4:06 pm

Vet mycket väl att vi diskuterade dekaler av viss storlek mm på bilarna men inget om just vindrutestreamer?
Om min egen däcksponsor vill ha en streamer på vindrutan, något som jag själv erbjöd, eller om jag inte vill ha en sponsorstreamer på rutan?
Friköp?
Björn Davidsson

Torkel K

Inläggav Torkel K » fre maj 02, 2014 4:14 pm

Självklart kan du friköpa dig från Jarls Bilservice reklam, Björn. Men vi kan väl se om vi reder ut det med Sten på något annat sätt. Det går säkert att resonera sig fram till att vi sätter dekalerna någon annanstans på din bil. Vi får snacka om det.

Återgå till "SPVM Allmänt"