Serieanmälan ?

Allt som rör SPVM i allmänhet
rogerfred

Serieanmälan ?

Inläggav rogerfred » ons apr 01, 2015 11:55 am

Blev lite fundersam när jag ser att 35 st färre har anmäld sig till att köra 2015. Vissa klasser är halverade i antalet anmälda! Vad är felet? Reglementet? Eller är det bara tillfälligheter som gör tappet.
Roger Fredriksson med passion för RACING

Användarvisningsbild
Mange_C5

Re: Serieanmälan ?

Inläggav Mange_C5 » ons apr 01, 2015 11:13 pm

rogerfred skrev:Blev lite fundersam när jag ser att 35 st färre har anmäld sig till att köra 2015. Vissa klasser är halverade i antalet anmälda! Vad är felet? Reglementet? Eller är det bara tillfälligheter som gör tappet.

Tror att den för stunden tunna listan helt enkelt beror på senfärdighet att anmäla sig. Listan fylls ju på vart det lider under säsongen, tex inför SSM.
Reglementet är ju samma som tidigare, befintligt reglemente har säkert både lockat och skrämt bort intresserade sammantaget under senaste perioden men tror och hoppas att fler lockats än skrämts bort. :?

Dock vill jag uppmana samtliga som tänkt köra att snarast fylla i den obligatoriska serieanmälan, den obligatoriska vagndeklarationen men även förarprofil. De tre delarna är vårt gemensamma skyltfönster och varje del fyller en funktion.
En välfylld förare/bil presentation tex imponerar vid första intryck och visar på variationer och bredd inom varje klass. Är serien stor/störst i Sverige så skall det också synas på vår egen hemsida tycker jag.
Magnus
har en Corvette C5 Z06 som svängjärn, med vagnbok för Roadsport A!
Bild
avatarfoto, Thomas Pihl, Göteborg

Återgå till "SPVM Allmänt"