[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
Inför Roadsport 2009 - SPVM.SE

Inför Roadsport 2009

Allt som rör Roadsport
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
gubel
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Inför Roadsport 2009

Inläggav gubel » sön apr 19, 2009 4:52 pm

Tiden börjar jobba emot mig samtidigt som jag inte fått in en bur i bilen än. Jag skall se till att ordna allt i April, men har två frågor.

1. Måste jag ta en licens om jag inte kört roadsport tidgare, vart och när kan jag göra det?

2. Vart och hur snabbt kan jag få bilen besiktigad så fort jag har bur och allt annat på plats ?

Niklas Falk

Re: Inför Roadsport 2009

Inläggav Niklas Falk » sön apr 19, 2009 9:26 pm

Förarlicens Racing behövs (minst nivån Debut), innan Kinnekulle så finns det väl ett par olika tillfällen. SVKG har licenskurs onsdag kväll-fredag (20-22 maj) innan Kinnekulletävligen (om man nu inte måste ha plastkortslicens för tävlande, jag är inte 100 på om det räcker med stämplat licensansökanspapper längre, kollas bäst med SSKs kansli).
Möjligen finns det tidigare licenskurser på Sviesta så alla papper hinner bearbetas.

Vagnboksbesiktare hittar du på SBFs hemsida, kontaka den som är närmast redan nu och kolla över detaljer så du inte blir överraskad när det är försent.

Återgå till "Roadsport"