[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 590: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 646: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 1068: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5133: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
Snart jävlar ska det bli åka av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - SPVM.SE

Snart jävlar ska det bli åka av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt som rör Clubman
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
lockarpsgokart.se
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Snart jävlar ska det bli åka av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggav lockarpsgokart.se » fre apr 09, 2010 10:41 pm

Är ni sugna på att åka? Jag är grymt sugen och längtar efter goa fighter med er. Ses snart 8)

lockarpsgokart.se

Re: Snart jävlar ska det bli åka av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggav lockarpsgokart.se » sön apr 11, 2010 9:57 pm

Satt precis och kollade bilderna från falkenberg här på sidan under bildgalleri. Snygga bilder som vanligt Racefoto! Blir grymt sugen att komma ut på banan och pressa. :) Under dagen har jag tvättat av bilen grundligt. Har köpt en gammal truck. Jädrigt smidigt att kunna lyfta ut kärran på gården och tvätta allt undertill. Gott att börja säsongen med en ren bil. Sen blev det oljebyte. Bytte till 5w-30 istället för den castrol racing 10w-60 som jag åkte på förra säsongen då jag tror en del problem med missande cylindrar beror på den allt för tjocka oljan. :roll: Zetecens hydrauliska lyftare är gjorda för 0w-30 olja så det kan troligtvis vara problem att åka på tjockare oljor. Annat som gjorts på bilen är injustering av växelförare eftersom jag fick använda koppling under förra säsongen för att få i växlarna. Troligtvis så var övergången när växelföraren skulle passera friläget eller växla arm (mellan 2.an till 3.an) för osmidig. Så nu är de nerslipade så att de glider snyggt. Doggarna var helt ok så vi får hoppas att detta var problemet.

Nu på lördag så är det klubbmästerskap på Knutstorp. årets premiär :D Kom gärna ner och kör. Det är värt att åka en bit för detta. Det är ganska mycket åkning. Faktiskt nästan lika mycket som en Spvm-helg. Men det blir bara söndagsåkning på gamla däck. Förra säsongen använde jag bara ett set slicks så jag sparar mig till Kullen innan det blir fräscha sulor.

Ses snart!

Återgå till "Clubman"